Trimitere eMail catre YAHOO Tipărire

  • email, yahoo, temporarily deferred due to user complaints
  • 2

Cand primiti eroarea:

 

Warning: message XXXXXXXXXX-XX delayed 72 hours

Messages from xxx.xxx.xxx.xxx temporarily deferred due to user complaints - 4.16.55.1; see https://help.yahoo.com/kb/postmaster/SLN3434.html

sau

421 4.7.0 [TSS04] Messages from 185.88.31.148 temporarily deferred due to unexpected volume or user complaints - 4.16.55.1; see https://postmaster.verizonmedia.com/error-codes: retry timeout exceeded

 

 

Inseamna ca yahoo! v-a pus intr-o lista de asteptare pana cand accepta emailul trimis de dumneavoastra.

Asta se intampla, deoarece Yahoo are politici de anti-spam foarte stricte. 

 

Trebuie indeplinite urmatoarele setari/conditii:

  1. Trebuie sa aveti un IP dedicat
  2. Acel IP este conform FCrDNS
  3. Reverse DNS pe IP
  4. Authentificare SPF si DKIM
  5. Politica DMARC sa fie publicat
  6. Sa va deschideti un cont de eMail: "postmaster@domeniu.ro/.com/...."
  7. Sa fiti inscrisi la programul "Complaint Feedback Loop" a lui Yahoo (vezi mai jos)
  8. Cand primiti o plangere/feedback de la Yahoo atunci este obligatoriu sa scoateti acea adresa de eMail din lista in 24-48 ore. Altfel veti fi blocat si Yahoo nu va sterge din blacklist.

 

!!!IMPORTANT!!! Nu trimiteti mesaje la liste de adrese email cumparate! Aceste liste contin adrese de email de tip capcana create de Yahoo!. Daca un email este trimis catre o adresa capcana (chiar si din greseala) sau ati introdus adresa de email incorect, atunci IPul va fi introdus in blacklist si nu se poate remedia. Trimiteti doar email catre persoane/clienti care au optat / si-au dat acceptul sa primeasca email de la dumneavoastra.

 

Complaint Feedback Loop (CFL)

Yahoo Link

 

 


Răspunsul a fost util?

« înapoi